Evenimentul Black Friday România 2019 se apropie cu paşi repezi. Cu siguranţă ţi-ai făcut deja un plan şi o listă cu produsele pe care vrei să le prinzi la un preţ foarte bun. Ai urmărit deja care sunt magazinele care participă şi le cunoşti bine ofertele. 

Black Friday 2019 se referă atât la vânzările din mediul online, cât şi la cumpărăturile realizate în magazinele din proximitatea ta. 

Care au fost cifrele în 2018?

Persoanele intervievate în 2018, au răspund cu o pondere de 96% că ştiu ce este Black Friday. Ceea ce demonstrează succesul de care s-a bucurat acest eveniment şi importanţa pe care i-o oferă românii. 

Cheltuielile realizate cu această ocazie s-au ridicat la 33,6 milioane de euro ( aici întrând în calcul doar plăţile realizate cu cardul). Însă, plata cu ramburs este o metodă preferată de către clienţii români. Suma finală înseamnă că este mult mai mare. Black Friday Emag a fost şi rămâne lider pe piaţă.

black friday

Românii au apelat la tehnologie pentru a prinde ofertele. 56% din clienţii ofertelor Black Friday şi-au realizat cumpărăturile de pe telefon, ceea ce arată o mobilitate crescută. 7 din 10 români s-au declarat interesaţi să participe la vânătoarea de reduceri. 

Ce au oferit retailerii în 2018?

Reducerile de Black Friday au crescut de la an la an, în 2018 ajungând la 54 %. Acest rezultat a depăşit însă aşteptările consumatorilor, care aproximau o reducere de 43 la sută.

 Un aspect diferit a fost legat de lungimea evenimentului. Black Friday are loc, în mod tradiţional intro singură zi. Însă, nu la fel s-a întâmplat în România în 2018. Mai mulţi retaileri au dat startul cumpărăturilor mai devreme, începând cu 1 Noiembrie.

Altex  Black Friday a redenumit evenimentul „Blec Fraidei” făcând aluzie la pronunţia în limba româna a evenimentului. Media Galaxy Black Friday a mers întro altă direcţie, venind cu denumirea „ Cel mai mare Black Friday ever”. Ambele magazine au oferit reduceri clienţilor pe o perioadă extinsă de timp, din 1 Noiembrie până pe 5 Decembrie.

Surpriza cea mai mare a oferito însâ Flanco, unde au oferit reduceri în perioada 26 Octombrie-19 Noiembrie.

În 2018 a fost mai profitabil să realizez cumpărăturile online. Platformele de cumpărături au oferit reduceri nete mult mai semnificative decât magazinele locale, unde reducerile au fost modice ( cu pană la 10% mai mici decât aşteptările clienţilor.)

Ce aduce 2019?

Deja magazinele sunt în toiul pregătirilor cu reduceri atractive. Doar Emag de exemplu, a pregătit peste 3.000.000 de produse pentru această ediţii.

Pentru pasionaţii de cumpărături, e bine să ştiţi că retailerii online fac publice listele cu produsele care intră în acest eveniment la reducere cu puţin timp înainte de acesta. Astfel, vă puteţi realiza un buget realist din timp, pornind de la cifre actuale. Reducerile şi produsele la promoţie diferă de la an la an, şi de la retailer la retailer. Puteţi să comparaţi reducerile oferite în timp scurt, alegând cea mai bună ofertă. 

Până la urmă, asta ne dorim cu toţii. Să luăm cele mai bune decizii la cumpărături. Să achiziţionăm produsele dorite şi să şi economisim. De aceea Black Friday s-a bucurat de un real succes şi creşte ca importanţă în fiecare an. 

Black Friday – cum s-a desfăşurat ziua reducerilor în 2018?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *


Post navigation