PUBLICITATE

Oriflame catalog Februarie 2020 + Business & Beauty

Previzualizarea de cataloage Catalog 2 din lanț Oriflame valabil de la 21.01.2020

Catalog 2

21.01. - 10.02.2020

Previzualizarea de cataloage Program de Loialitate C14-C2 din lanț Oriflame valabil de la 01.10.2019

Program de Loialitate C14-C2

01.10. - 10.02.2020

Previzualizarea de cataloage Flyer de vânzări din lanț Oriflame valabil de la 21.01.2020

Flyer de vânzări

21.01. - 10.02.2020

Previzualizarea de cataloage Business & Beauty C2 din lanț Oriflame valabil de la 21.01.2020

Business & Beauty C2

21.01. - 10.02.2020

PUBLICITATE
Previzualizarea de cataloage Program de recrutare C2-C3 din lanț Oriflame valabil de la 21.01.2020

Program de recrutare C2-C3

21.01. - 02.03.2020

Previzualizarea de cataloage Program de Bun Venit din lanț Oriflame valabil de la 28.12.2019

Program de Bun Venit

28.12. - 21.01.2020

Previzualizarea de cataloage Business & Beauty C1 din lanț Oriflame valabil de la 28.12.2019

Business & Beauty C1

28.12. - 20.01.2020

Previzualizarea de cataloage Flyer de vânzări din lanț Oriflame valabil de la 28.12.2019

Flyer de vânzări

28.12. - 20.01.2020

PUBLICITATE
Previzualizarea de cataloage Catalog 1 din lanț Oriflame valabil de la 28.12.2019

Catalog 1

28.12. - 20.01.2020

Previzualizarea de cataloage Catalog 17 din lanț Oriflame valabil de la 03.12.2019

Catalog 17

03.12. - 27.12.2019

Oriflame catalogul

Informații

Oriflame este o companie care și-a clădit cu succes renumele în baza vânzării directe și a calității de necontestat a produselor promovate. Branduri proprii, nume cu tradiție în catalogul Oriflame pe care le răsfoim cu interes de ani de zile, au clădit o bază loială de clienți. Compania a fost fondată în Suedia în 1967 de către frații Jochnik, și s-a bucurat de un succes neașteptat pe aproape toate piețele din lume. Produsele ce pot fi găsite sub brandul Oriflame sunt din game variate precum cosmetice, parfumuri, produse de îngrijire a părului, produse de wellness și accesorii chic.

Produse suedeze
Persoanele care au prins anii 90 în plin avânt își pot aminti cât de căutat era catalogul Oriflame. Asta pentru că mersese vorba despre calitatea extraordinară a produselor suedeze. Printre primele produse promovate prin acest tip de vânzare directă au fost seturi de produse cunoscute ca având un miros deosebit, o textură foarte plăcută și care aduceau o gură de aer proaspăt pe o piață sufocată de produse turcești cu arome tari și plictisitoare.

Oriflame acum
Dar lucrurile au evoluat. Și așa a făcut și oferta companiei. Produsele puse la vânzare acum în catalog fac parte dintr-o ofertă updatată, în ton cu nevoile și preferințele celor mai pretențioase cliente. De la parfumuri cunoscute precum Giordani, la seturi de machiaj precum The One sau la seturi de creme și geluri de duș Love nature cu atât de multe arome încât avem nevoie de un an să le încercăm pe toate. Orice catalog Oriflame este studiat din scoarță în scoarță de către doamne și domni.

Metoda de vânzare a produselor Oriflame
Metoda de vânzare a produselor Oriflame este cunoscuta vânzare directă, care pune clientele în contact cu reprezentanții companiei. Aceștia pot da recomandări cu privire la produse, pot explica de ce un produs este mai bun decât altul pentru un anume tip de ten și pot face sugestii personalizate pe nevoile oricărei cliente. Materialele promoționale și ofertele sunt promovate periodic, motiv pentru care, atunci când vreți să vă refaceți stocurile este bine să aveți la îndemână un catalog Oriflame.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi pagina oficială www.oriflame.ro.

PUBLICITATE


PUBLICITATE